20. 9. 2012

PFW: Pavel Brejcha LINE

IMG_8340tenhle kabátek bych prosila třeba k Ježíšku

Pavel Brejcha mě děsně potěšil. Ne že bych snad od jeho nové kolekce čekala málo (pro připomenutí předchozí tvorby se podívejte třeba na tohle video z Kyiv Fashion Week), to ne, nedělní prezentaci Pavel Brejcha LINE musím ale vyzdvihnout jako jeden z nejlepších momentů letošního PFW, a to jsem na vlastní oči viděla devatenáct přehlídek.

IMG_8349

Jak je pro něj typické, vsadil na čistý minimál, moderní a zábavný. Minimalismus může občas trochu nudit (nemáte někdy ten pocit?), Pavel Brejcha ale nemá nudu ve zvyku. Stačí vzpomenout na jeho ikonické šle kopírující siluetu fraku, vytvořené pod hlavičkou značky Oldschool. Nerada bych Pavla k někomu přirovnávala a upírala tak jeho stylu osobitost, moc mi ale připomínal Calvina Kleina (ne osobně, tou kolekcí) nebo švédskou značku COS. Na tom jsem se shodla s vedle sedící americkou žurnalistkou, podle níž prý  Pavel představil "esenci moderního minimalismu." Bylo by bezva, kdyby tahle esence měla třeba svůj vlastní butik v centru Prahy, nebo tak nějak; sice něco prodává Mona v Týnský, snad bude mít něco i Novesta (?), značka Pavel Brejcha LINE (nová značka designéra Pavla Brejchy a marketérky a manažerky Kataríny Král) by si však rozhodně zasloužila nějaký parádní prostor a kupu zákazníků.

double pb
IMG_8332double 3IMG_8344double 2

Dneska se omlouvám za zvlášť nepovedený fotky (nějak jsem to vždycky cvakla, když měly modelky přesvícený hlavičky). Víc najdete na stránkách Pavla Brejchy a na facebooku PFW. Příště čekejte výpravný a všeobjímající článek ve formě deníkových zápisků jedný kočky, kterou pozvali na fashion week(end), a milión fotek, jak je pro tuhle kočku zvykem (ano, jsem to zase já).

IMG_8352

2 komentáře:

  1. Je to nádhera! Všechny ty košilový šaty beru já.
    A pipilotti, fakt tě zbožňuju!

    Marta

    OdpovědětVymazat