22. 5. 2012

Assumpta Yany Thal

assumpta 4

Assumpta znamená latinsky "nanebevzetí". V náboženský ikonografii slouží tenhle termín k označení výjevů Panny Marie, která je s výrazem duchovní extáze ve tváři unášena anděly do nebe. Dívka Assumpta Yany Thal si hraje se světlem a stínem sama v sobě. Extáze duchovní se v ní prolíná s tělesným požitkem (což se moc líbí miakarině). Je plná rozporů; hraje si na nevinnou, ale čiší z ní lascivnost.

IMG_1544

Přehlídka nové kolekce Yany Thal se odehrála v klubu Jazz Republic, protože "assumpty" chodí rády na jazz (a to doslova, do kroku jim totiž hrála kapela Wunder Bar Band). Na její videozáznam se můžete podívat sem, poslechnout si něco o korzetech YT můžete v pořadu Modeschau.

IMG_1649
IMG_1721
IMG_1685
assumpta 6
IMG_1681
assumpta 2
assumpta 7
assumpta 1
assumpta nahradni 5
assumpta nahradni
assumpta 12
assumpta 8
IMG_1580
IMG_1555
assumpta nahradni x
Roli Assumpty á la YT nejlépe zvládl stylista Stan Steiner (vpravo). Tohle bylo pravděpodobně jeho poslední foto těsně před nanebevzetím.

IMG_1578
IMG_1572
IMG_1533IMG_1584
YT (na sobě má šaty od Zuzany Veselý a náušnice od Kláry Šípkový)

assumpta nahradni 2

P.S. miakarina mě během přehlídky neustále rušila svejma supervtipnejma sarkastickejma poznámkama (ty se nadají publikovat ani u nás) a pak mi říkala "vždyť nejsem tak vtipná, co se pořád směješ". jasně, každá kočka potřebuje svoji obětní kočku, ale je to hlavně tím jejím vyrušováním, že se mi většina fotek rozmazala. když jsem  pak chtěla vyfotit ji samotnou, ukázala na mě tohle:

IMG_1757

...a to se nedělá. to každá slušná kočka ví. jenže vysvětlujte to miakarině, která miluje všechno, co je neslušný.

3 komentáře:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. fotky z poza rohu :D zákulisí jsou supr! je mi na jednu stranu líto že jsem daleko od tvořivého dění:( ale díky vám kočky! to mám s pouhým kliknutím hezky z čerstva :)

    elizze

    OdpovědětVymazat